środa, 17 września 2014

Wrapy z sałatką surimi i Inglot 505 do konturowania twarzy

Dzisiaj dwie dobroci w jednym poście. Ostatnio przygotowałam wrapy na dwa sposoby - dla warzywnożernych - z sałatką z selera konserwowego, dla reszty - z sałatką z surimi. 
Te drugie zrobiły furorę, więc postanowiłam dziś napisać o nich.
Sałatkę można podawać oczywiście jako dodatek do pieczywa czy pokrojonych na kawałki warzyw, takich jak - papryka, seler naciowy, marchew, liście sałaty rzymskiej bądź lodowej. Ja zawinęłam ją w pszenne tortille - więc opcja średnio zdrowa, ale szybka i dosyć praktyczna, jeśli chodzi o domówki, imprezy i tego typu wydarzenia :D

Sałatka z surimi z pikantnymi korniszonami
-około 10 paluszków surimi
-2 plasterki żółtego sera
-10 korniszonów z chilli (bądź łagodnych, w zależności od upodobań)
-łyżka majonezu
-łyżka jogurtu naturalnego
-łyżeczka musztardy
-łyżeczka keczupu
-sól, pieprz, czosnek granulowany - do smaku

Wszystkie składniki kroję bardzo drobno, najlepiej na cieniutkie paseczki, najdrobniej jak się da :) Mieszam z sosem, przyprawiam i podaję.
Jeżeli chodzi o sałatkę z selerem konserwowym - przepis jest identyczny, tyle, że seler zastępuje paluszki surimi.

Przygotowaną sałatkę zawijam w placki, dodaję avocado, sałatę lodową - można uzupełnić o więcej ulubionych warzyw.
Podane ilości odpowiadają 3 plackom tortilli, 




Inglot HD Sculpting Powder

Teraz kosmetyczne odkrycie - śmiało mogę to powiedzieć - tego roku.  Poszukiwanie idealnego bronzera to długotrwały proces - wiedzą o tym - z pewnością - osoby o bardzo jasnej karnacji z ciepłymi tonami. 

Większość ładnych bronzerów, którym brak pomarańczowej poświaty, jest na tyle zimna, że na jasnych i jednocześnie żółtych cerach wyglądają jak brudne plamy. 
Inaczej jest w przypadku odcienia 505 firmy Inglot z nowej serii do konturowania twarzy - Freedom System HD Sculpting Powder.
W kolekcji odnajdziemy także rozświetlacz - jednak inny od tych, dających efekt tafli. Dostępny jest też dużo cieplejszy bronzer i żółty puder rozświetlający. 
Polecam pomacać sobie w salonach i sklepach firmowych, bo naprawdę warto przyjrzeć się tej serii. Każdy z wkładów kosztuje 29 złotych. 




Dajcie znać czy lubicie bronzery, używacie ich? Ja nie wyobrażam już sobie makijażu bez elementu, jakim jest konturowanie twarzy. Chyba, po latach poszukiwań, trafiłam na idealny bronzer, szczególnie na okres jesień/zima. No i wypróbujcie przepis, jeśli lubicie przekąski i często zapraszacie znajomych :)
Buziaki!

5 komentarzy:

  1. Dwa zagadnienia w jednym poscie - troche balagan. A poza tym kuchnia raczej daleka od zdrowej. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym bałaganem sporo racji - tak myślałam nad tym ostatnio, czy posty dotyczące dwóch różnych tematów mają sens. Zrezygnuję chyba z tego.
      Co do kuchni - proponuję przepisy, które mi się sprawdziły, jedne zdrowe, inne mniej.
      Duża część poprzednich propozycji jest bogata w warzywa i produkty wartościowe - także polecam :) Tutaj akurat świadomie zaproponowałam imprezową przekąskę, która fakt faktem - jest niezdrowa.

      Usuń
  2. Ja lubię i gotowanie i kosmetyki, więc taki mieszany post bardzo mi się podoba:) Mam ten bronzer, jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądałam ostatnio w Inglocie na szybko te bronzery ale jakoś żaden mnie nie urzekł. Jako zimny bladzioch generalnie wyglądam z bronzerami jak brudna ale mam zamiar zrobić ostatnie (?) podejście i kupić polecaną Bahama Mamę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Munko ślinka cieknie, na bank wypróbuję ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń