środa, 31 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014 - czyli nihil novi, za to obszernie :)

To będzie długi wpis, mam zamiar przeanalizować między innymi kosmetyki, knajpy, moje zainteresowania, ważne wydarzenia, dobre i złe jedzenie. Myślę, że wpis okaże się dobrym rozwiązaniem w pierwszy dzień nowego roku, kiedy trzeba jakoś zabić nudę, albo urozmaicić sobie leczenie kacora - w zależności jaki kto ma pogląd na dzień poprzedni.

Wiem, że na wielu blogach pojawiają się tagi na koniec roku, ja postanowiłam zrobić to po swojemu i po swojemu dzielić kategorie, ale myślę, że mimo woli niektóre zagadnienia pokryją się z szablonowymi. W każdej kategorii wymieniam najważniejsze  dla mnie w roku 2014, ale to chyba oczywiste,

Kosmetyki kolorowe

- Bourjois Healthy Mix
- Paleta czterech cieni Flormar Pretty P045
- Baza pod cienie Paese
- Eyeliner Rimmel Glam'Eyes
- korektor rozświetlający Maybelline Dream Lumi Touch

Kosmetyki do pielęgnacji

- olej z kocanki
- olej arganowy
- krem Siquens do skóry odwodnionej
- krem pod oczy Rival de Loop Regeneration
- odżywka do rzęs Eveline
- szampon Alterra morela i pszenica
- odżywka do włosów Yves Rocher do włosów farbowanych (naaajlepsza, mam już zapas na pół roku :D)
- balsam do ciała Isana z mocznikiem
- krem do rąk Isana z mocznikiem (1 na dwa tygodnie schodził, więc - naprawdę go uwielbiam :D)
- krem do stóp Lirene z mocznikiem

Zapachy

- C-Thru Pure Illusion
- Moschino I love love

Puby/restauracje/lokale

- ten rok zdecydowanie wygrywają: Mad Mick, BackStage (Katowice) i standardowo Pikanteria w Warszawie

Produkt spożywczy

- chyba padnie na smoothie z Biedry :D

Wyjazdy/miejsca odwiedzone

- Warszawa i w tym roku zdecydowanie ulubionymi miejscami będą: Stare Bielany, Stary Żoliborz i Praga Północ - a najbardziej cudowne miejsce, jakim jest - Przyczółek Grochowski

Wydarzenia/działania

- obrona pracy magisterskiej i tym samym zakończenie studiów
- ta chwila, kiedy dostałam wiadomość od promotorki, że już niczego nie muszę dopisywać :D
- praktyki zawodowe w dwóch Urzędach Miasta w wydziałach kultury - było świetnie!
- miesiąc pracy z kosmetykami, który sporo mnie nauczył

Kultura

Film - Papusza, Z-Boczona historia kina
Serial - The Walking Dead
Książka - Olga Tokarczuk Prawiek i inne czasy, Pierre Lemaitre Ślubna suknia, Marek Bieńczyk Tworki, Michał Witkowski Drwal
Teatr - Związek otwarty w reżyserii Grzegorza Kempinsky 
Muzyka - zdecydowanie album Beyonce Beyonce ze szczególnym zwróceniem uwagi na Flawless i Mine, album Nicki Minaj The Pink Print ze szczególnym uwzględnieniem Win Again i Feeling Myself oraz mnóstwo innych pojedynczych utworów, a także słowacki rap

Przedmioty z pozoru niewiele warte

- świece, woski i wszystko to, co umilało mi najgorszy dla mnie okres w roku - jesień
- nowy laptop, który umożliwił mi w końcu oglądanie seriali i filmów na YT od początku do końca, bez wyłączania się w połowie odcinka
- nowy telefon, który po prostu się nie tnie i dzięki temu jest dla mnie idealny
- szczoteczka elektryczna czyli nowy wymiar mycia zębów
- tangle teezer
- pudełka na kosmetyki i dzięki temu - dużo wygodniajsza organizacja wielu przedmiotów
- moja nowa zimowa parka- -14 na dworze, a mnie ciepło <3

Dominujące uczucie w roku 2014

- no niestety - stres

Nie schudłam, pewnie przytyłam - nie ważę się raczej, ale widzę po sobie. Nie ćwiczyłam regularnie, nie jadłam na śniadanie jagód goji, ale w sumie powinnam zmienić sposób odżywiania chyba troszkę, bo tak sobie się czuję. Niech to będzie wstęp do postanowienia na 2015 rok - obok postawię jeszcze: konkretne badania i prawo jazdy chyba.

Może wymienicie chociaż po jednym przykładzie dla danej kategorii? Ciekawa jestem, jak Wam minął rok. Pewnie dzisiaj niewiele osób będzie miało na to czas, ale poczekam :D Buziaki i jeśli lubicie imprezy, to miejscie dziś fajną!

4 komentarze:

  1. Wąchałam ostatnio Pure Illusion i omg jaki boski zapach <3

    Ja nie potrafię podsumować tego roku, no chyba że tylko kosmetycznie ;) No i spełniłam jedno z moich większych marzeń a to już coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Ja jedno z małych marzeń spełniłam, ale w 2013 ;)

      Usuń
  2. Cięzko podsumować,ale za to łatwo i z przyjemnością jest życzyć Ci wspaniałego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i także samych wspaniałości w 2015 :)

      Usuń