niedziela, 25 stycznia 2015

Mocne rozświetlenie i pigment My Secret Star Dust nr 4 - w końcu makijaż!

Jest makijaż.
Wydobycie kolorów na zdjęciach przy takiej pogodzie i takim świetle nie było łatwe, ale robiłam co mogłam.

Pigment MySecret w kolorze brzoskwini ze złotem (nr 4) jest jednym z moich ulubionych kosmetyków. Jest niesamowicie wydajny, intensywny i trwały. Daje dwuwymiarowe wykończenie, w zależności od padania światła - czasami mamy na oku piękną, metaliczną morelę, a momentami żółte złoto. Mam wrażenie, że pigment ma w sobie także różowe drobinki. Kosztuje nas około 7 złotych, a prawdopodobnie nie wykończymy go w 12 miesięcy - no chyba, że będziemy używać kilka razy w tygodniu.

Drobno zmielony i mokry, wręcz kremowy, wklepany syntetycznym pędzlem na ulubioną bazę, da niesamowity efekt. 


(dłoń krzywa :()


Ja lubię stosować go z ciepłym brązem w załamaniu (Chocfix z palety Selfie I Love Makeup) i rozświetlaczem The Balm Mary-Lou Manizer w wewnętrznym kąciku. Do tego brązowa kreska (Rimmel Exaggerate Eye Liner 002), czarny tusz i cielista kredka na linię wodną (u mnie Max Factor Natural Glaze). Taki majkijaż prezentuję, musicie mi wierzyć, że na żywca kolor jest bardziej intensywny i przede wszystkim bardziej mokry.


(rozświetlacz pod łukiem brwiowym - niestety tafla widoczna tylko na żywo :()


Mimo idiotycznej miny i pozy :D musiałam pochwalić się rzęsami wytuszowanymi Colossalem 100% Black, do którego wróciłam po wielu latach i jestem zachwycona.




Tak wygląda to w całości, lubię mocno rozświelać twarz, a Wy? 


Aaaa - na brwiach puder do brwi Golden Rose 104 - chyba trafiłam na ideał póki co, w końcu brak rudej poświaty, uff.
Na twarzy nie mam podkładu, pod oczami, na nosie, czole i brodzie korektor rozświetlający L'Oreal Touche Magique w kolorze Rose Beige - utrwalony pudrem do konturowania Inglot - 503.
Bronzer - Inglot 505.


Jaki macie stosunek do rozświetlaczy? Jakie są Waszymi ulubionymi?
Ja pozostaję wierna Mary-Lou, ale ostatnio przekonałam się do MUR Vivid Baked Highlighter w odcieniu Peach Lights
Polecacie coś taniego, no i bez brokatu oczywiście?

Dajcie znać, jak Wam się podoba i KONIECZNIE sprawdźcie w Naturach pigmenty MySecret - warto! 
Buziaki :)

15 komentarzy:

  1. Jezu, jaka Ty jesteś piękna :O
    Inne myśli do przekazania, po pozbieraniu szczęki z podłogi:
    - nie przepadam za pigmentami, ale jak będę w Naturze, obczaję te z MySecret, śmieszna cena jak za tak ładny efekt
    - rozświetlenie łuku brwiowego jakieś tam widać :) nie mój klimat, ale na zdjęciu wygląda całkiem fajnie, obawiam się tylko, że w mocnym słońcu za bardzo by się iskrzył. Może kiedyś z ciekawości przetestuję na sobie :)
    - puder z GR 104 - kupiłam ze 2 tygodnie temu i jestem nim oczarowana, genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeejuuu dziękuję! Ale na żywca jest ze mną gorzej, uwierz ;)
      Pigment polecam z całego serducha, a 104 GR mi siadł, bo ostatnio farbowałam się znowu na ciemniejszy brąz i jest idealnie :)

      Usuń
  2. Wygląda trochę, jakbyś dała rozświetlacz głównie na nos :p faktycznie tak jest, czy to kwestia zdjęcia/światła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam trochę na nos, ale nie 'głównie', więc to kwestia bardzo kiepskiego światła ;(

      Usuń
  3. Oo, jaka Ty ładna ! Jeśli tak wygląda Twoja cera bez podkładu, to Ci się dobre geny trafiły :D Bardzo ładny ten pigment, mam jeden z My Secret w kolorze brązu ze złotą poświatą, koniecznie spojrzę na niego w Naturze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdź! Ja muszę też jeszcze zwrócić uwagę na inne kolory.
      Dziękuję. :)

      Usuń
  4. Jesteś piękna! Czekam na więcej zdjęć Twoich makijaży. Jestem początkująca i nie za bardzo wiem jakie kolory mi pasują, chyba inne niż Tobie, bo mam inną karnację i kolor oczu/włosów, ale bardzo mnie inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Próbuj, mnie nie powinny według teorii pasować zimne róże, a w takich odcieniach na powiekach czuję się świetnie :)

      Usuń
  5. I ja dołączę do tych, którzy piszą, że jesteś piękna! Bardzo podobają mi się takie mocno rozświetlone makijaże, ale ze względu na problemy z cerą mogę o nich zapomnieć, więc pozostaje mi tylko oglądanie ich u innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja dołączę do tych, którzy piszą, że jesteś piękna! Bardzo podobają mi się takie mocno rozświetlone makijaże, ale ze względu na problemy z cerą mogę o nich zapomnieć, więc pozostaje mi tylko oglądanie ich u innych ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Raczej fotogeniczna :) Dziękuję!

      Usuń
  8. Munia, więcej makijaży! Jesteś przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki typ urody, naprawdę jesteś piękna i jeszcze potrafisz to nienachalnie podkreślić :) Jeśli chodzi o rozświetlacze, to obecnie używam MUA - Undress Your Skin Shimmer Highlighter. Efekt mi się podoba, ale jego aplikacja to mordęga :P

    OdpowiedzUsuń