czwartek, 5 marca 2015

Bar wegetariański Złoty Osioł - Katowice

O Złotym Ośle słyszałam już kilka lat temu, kiedy pracowała tam moja koleżanka i nieźle jej tam było. Opowiadała, że mam wpaść, w końcu to zaraz przy Mariackiej, blisko mam z wydziału, po drodze na pociąg w zasadzie. No ale tak się stało, że przez 5 lat studiów nie zawitałam. Za to spotkanie z koleżankami ze studiów właśnie pokierowało moje nogi i resztę ciała do tego baru.
I to był jedna z lepszych decyzji!




Wnętrze kolorowe, indyjskie lekko, dużo koralików, fioletów, dzierganych ozdób, figurek, kilka stolików i wielki bar z ladą chłodniczą, a tam - niesamowicie apetycznie wyglądające propozycje jedzeniowe

Między innymi:


-naleśniki z farszem do pierogów ruskich z kwaśną śmietaną i karmelizowaną cebulą

-kilka pokaźnych zapiekanek ryżowych, makaronowych, z brokułami, szpinakiem, pomidorami, zapiekane kasze, warzywa, z serami, sosami, orzechami

-placki z cukinii i ziemniaków

-tarty - na przykład ta, na którą ja się zdecydowałam - ze szpinakiem, dużą ilością czosnku i karczochami
(do tego surówka z białej kapusty i sos jogurtowy)


Szczerze? Uwielbiam ciasto francuskie i sama robię je na wiele sposobów, ale ten sposób był jednym z lepszych rozwiązań do tej pory. Połączenie smaków zaskakujące, pyszne - tarta została podgrzana na życzenie. 
Akurat wzięłam na wynos - niezwykle sprawna i miła obsługa zapakowała danie w plastikowy pojemnik ze zgrzewem, więc nic nie miało prawa się wysypać czy rozwalić podczas transportu.

No i punkt - surówki! Możecie nakładać tyle, ile chcecie - różne, pyszne i świeże. Do tego jogurtowe sosy. Porcja czegokolwiek + dowolna ilość surówek to około 12 złotych.

Warto, Złoty Osioł to szerokie menu wegetariańskie, dobrze przyprawione dania, różnorodność, niewielka cena, miła obsługa i zdrowe rozwiązanie - zamiast szybkiego 'obiadu' w Macu :)

Złotego Osła znajdziecie także w Gliwicach.

Polecam!


Smak potraw 5/5

Wnętrze 4/5 (kolejki się zdarzają, ale to w sumie dobrze świadczy;))
Atmosfera 5/5
Ceny 5/5
Obsługa 5/5

1 komentarz:

  1. Mój ulubiony <3
    Nie smakuje mi tam tylko tort naleśnikowy

    OdpowiedzUsuń